Varázslói Varázslatok - Earthdawn.hu

Szálak: -
Szövési Nehézség: - / 4
Hatótáv: 10 méter
Hatóidő: Szint + 3 kör
Hatás: Lásd leírást
Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

 

A Varázsló összecsapja a kezeit a feje fölött, majd egy felhőt küld a célpont feje fölé, ami vakító szikrákból áll, és megzavarja az alanyt. Vaknak számít, -5 levonással a hatóidő végéig. Az alany mozoghat, de a felhő mindenhová követi.

 

Szálak: 1
Szövési Nehézség: 7 / 15
Hatótáv: 10 méter
Hatóidő: Szint perc
Hatás: Akarat + 4
Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

 

A Varázsló a varázslat segítségével egy hatótávon belüli felületre írhat. A Varázsló írást mímel, miközben megszövi a szálat. Nincs szüksége írószerszámra és nem kell a levegőbe írnia a szöveget, csak a mozdulat közben fejben végigfutja, amit le akar írni, és hogy hogyan írja le. Az írás a Varázsló kézírási sebességével jelenik meg. Ha a felületen már van valamilyen szöveg, akkor a tárgy Varázsvédelme ellen sikeres Varázslás próba után az új szöveg jelenik meg. A varázslat hatás próba eredménye lesz az új szöveg Varázsvédelme.

Szint perc elteltével az írás kezd elhalványodni, és (ha volt alatta) a régi szöveg lassan átüt. Újabb szint perc telik el, és a szöveg teljesen eltűnik.

Két pont állandó sérülésért a hatóidő percek helyett napokra hosszabbítható.

A throáli törpék egy új felhasználási módot találtak ki a varázslatnak. Az írás Varázslás szintenként két centiméter mélységig írja bele magát a tárgy anyagába. Ha a felület elég vékony, akkor a szöveg tükörírásként megjelenik a hátsó oldalon. Egy jószemű Névadó el tudja olvasni, de egy tükör segítségével bárki láthatja a helyes szöveget.

Szálak: 4
Szövési Nehézség: 9 / 17
Hatótáv: Érintés
Hatóidő: Szint óra
Hatás: +5 Varázsvédelem Asztrális látás / érzékelés ellen
Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

 

Varázslatra vagy tárgyra alkalmazzák. A Varázsló csukott szemei előtt elhúzza kezeit amíg varázsol, és a tárgy/varázslat +5 Varázsvédelmet kap az asztrális vizsgálódások ellen. Nem használható életenergia vagy nyersmágia elrejtéséhez, tökéletes viszont mágikus csapdák vagy fegyverek álcázására.

Szálak: 2
Szövési Nehézség: 7 / 15
Hatótáv: 10 méter
Hatóidő: Szint óra
Hatás: Akarat + 6
Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

 

A Varázsló becsukja a szemét, mély levegőt vesz, majd kinyitja a szemét. (Ha valaki másra varázsolja, akkor az alanynak vele kell így csinálnia).
A varázslat Asztrális látást biztosít, a szélszerzetekéhez hasonlót (Alapkönyv 54. oldal). A Hatás próbányi méter lesz a maximális látótáv, az alany ugyanúgy Észlelés próbát dob, és ugyanúgy kapja a kifáradás pontot, ahogy az Alapkönyvben le van írva.
Akikre először használják, kicsit össze lehetnek zavarodva.

Szálak: 2
Szövési Nehézség: 12 / 19
Hatótáv: 50 méter
Hatóidő: Szint + 5 kör
Hatás: Akarat + 6
Varázslási Nehézség: Az asztráltér Varázsvédelme (alapesetben 6)

 

A Varázsló becsukja a szemeit, majd kinyitja, és olyan mozdulatot tesz, mintha egy függönyt húzna el. A varázslat képessé teszi, hogy meglássa a varázsmátrixokat.

Hasonlóan működik, mint az Asztrális Érzékelés, de ez kimondottan a varázsmátrixokra, és azok tartalmára fókuszál. A hatás próba mutatja meg, hogy mennyit lát belőlük:

Átlagos siker: A mátrix típusa. (Például: Páncélozott, Megosztott Mátrix)

Jó siker: milyen diszciplína varázslata van benne

Kiváló siker: milyen szintű a mátrix, és hányadik körös a varázslat, illetve ha ismeri a varázslatot, akkor felismeri

Átütő siker: Milyen típusú a varázslat, hány szál van hozzákötve. Ha nem ismeri, akkor is tudja, hogy körülbelül mire szolgál. Például egy Varázsló megnézi egy Szellemmágus mátrixait. A Mátrixok: Halálfej, Szellemszolga, és Fájdalom. Tudni fogja, hogy az első a Szellemmágus külsejét változtatja meg, a második egy asztrális lényt idéz meg, és a harmadik sérülést okoz.

Szálak: Változó
Szövési Nehézség: 13 / 21
Hatótáv: Érintés
Hatóidő: Szint nap
Hatás: Varázslat a rúnában
Varázslási Nehézség: 2

 

Legelőször a Varázslónak meg kell alkotnia a rúnát, amely a varázslatot tárolni fogja. Minden varázslatnak külön rúnája van (így akik ismerik a varázslatot, sikeres Varázslás próbával felismerhetik. A célszám a Szövési Nehézség).

Egy új rúna létrehozása igen nehéz, és csak új varázslatoknál alkalmazható, később nem lehet átrajzolni. (Készítési nehézség: Szálszövés próba, célszám az Újraszövési Nehézség)

A Varázsló annyi szálat sző, amennyi a varázslat köre. Egy kifáradás pontot kap minden rontott szálért, és Akaraterőt kell dobnia, hogy folytatni tudja, a Rúna varázslása Szövési Nehézsége + meglevő szálak száma ellen.

Ha megszőtte az összes szálat, a Varázslóval egyidőben egy másik varázshasználó (mindegy milyen diszciplína) is elmondja a varázslatot, amit a rúna fog tárolni. A varázslat hatás próbáját is ekkor kell kidobni.

Egyszerre Varázslás szintnyi varázslatot lehet ilyen módon a rúnában tárolni.

Amikor a rúnát megérintik (közvetlenül, vagy tárgy által), a varázslat kisül. Ha a rúnát valamilyen módon fizikailag kitörlik, a hatás megszűnik.

Két pont állandó sérülésért a hatóidőt szint hónapra lehet kitolni. A sérülés visszagyógyul, ha a varázslat lejár, vagy megszűnik.

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ.