Topic-icon Age of Legends

1 éve 2 hónapja #63 Írta: sade
/off sade idekukac earthdawn idepont hu

kerdesek: mi tetszett a jatektechnikaban, es mi nem?
a tobbiek ismertek a vilagot, vagy elso jatek volt?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Új felhasználó létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

1 éve 2 hónapja #64 Írta: sirthomas
/off ppwhere1 a googlenel... azaz kukac gmail

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Új felhasználó létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

1 éve 2 hónapja #65 Írta: cather
Mindenki ismerte a játékot volt is alaphangulat rendesen szerencsére B) Ami zavart az a hiány érzet volt, hogy nagyon egyszerű a rendszer :D Egyébként nagyon a mesélőn múlik a játék szerintem elsőre de ha folytatjuk beszámolok majd rola.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: sade, sirthomas

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Új felhasználó létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

1 éve 2 hónapja - 1 éve 2 hónapja #66 Írta: sirthomas
Hogy en is "adjak hozza"... Persze ez nem igaz mert mas tollaval ekeskedek... ;-)
Szoval Masterposi igy velekedett a FU-rol meselokent:

Eddig hozzá nálam az elvárt minimumot az ED-FU. Inkább pozitív a véleményem róla eddig.
Lenyomtam vele 2 online és egy asztali mesét. Láthatatlanul zakatol a minimalista rendszer a játék mögött. Dobni ritkán kell, de akkor is gyakorlatilag egy dobással kiderül, hogy milyen sikeres volt az adott akció.
Nyilván nagy előnye, hogy nem kell sok kockacsörgetéssel és számolgatással tölteni az időt.
Az online-meséknél az eredeti ED-FU dobásmechanizmust használtuk (ez tetszik kevésbé, mert a bónuszok illetve a büntetések fontossága kevésbé jön ki, gyakorlatilag a főkocka determinálja a sikerességet), míg az asztalinál az ED-FU-ban alternatív opciónak ajánlott, de a klasszikus FU-ban alapdobásmechanizusnak számító szisztémát használtuk (ez szerintem jobban visszaadja a bónuszok és büntetések adta esélyváltozásokat).
Szóval nem rossz ez az alternatív ED.
Csak az előnyöket és hátrányokat kell számon tartani, és azt hogy ki milyen skillekhez, talentekhez, spellekhez ért. Ezt is inkább a JK-knak kell számon tartania a sajátjaikat, mert ezek után kaphatnak bónusz kockákat a dobásaikra.
A KM sosem dob. Neki könnyebb dolga van, csak a mesére kell koncentrálnia, illetve hogy a nehéz feladatoknál, mennyi büntető kockát számoljon fel a játékosoknak, akik ezt a jellemzőik elővételével és/vagy a képességeik aktiválásával ellensúlyozhatják bónusz kockák formájában.
A dobás előtt összegzése történik a bónusz és büntető kockák számának, kivonódik a nagyobb a kisebből és aszerint következik vagy bónusz dobás vagy büntető dobás.
Pofonegyszerű az egész.

A következő felhasználók mondtak köszönetet: sade

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Új felhasználó létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Az oldal motorja a Kunena fórum